czwartek, 29 października 2015

Halloween



Hallowen, święto, które wkradło się do nas zza oceanu. Kolejna okazja, aby zorganizować przyjęcie, przebrać w zabawny kostium i powygłupiać się ze znajomym. Szczerze mówiąc, nie wiem czy u nas też dzieci chodzą po domach, zbierając łakocie od sąsiadów, u siebie jeszcze się z tym nie spotkałam, może dzieje się tak w większych miejscowościach… nie ważne. Chciałabym się raczej skupić na dekoracjach i nie chodzi mi tutaj o sztuczne pajęczyny, szkielety czy o plastikowe nagrobki, a o dynie!
Tak, dynia sama w sobie jest pyszna, a kiedy podgrzeje się ją na ogniu pięknie pachnie. Odnośnie dekoracji, zdecydowanie można puścić wodzę fantazji. Jeśli brakuje Wam inspiracji, mogę w tym odrobinkę pomóc. Zawsze, jeśli brakuje mi pomysłów, wspomagam się moją ukochaną stroną Pinterest, którą wszyscy zapewne znają. Wystarczy wpisać odpowiednie frazy w języku angielskim w wyszukiwarkę, a pomysły kreatywnych ludzi z całego świata pojawiają się od razu. Za każdym razem, kiedy wchodzę na Pinterest, nie mogę się nadziwić ileż różnorodnych pomysłów i talentów drzemie w użytkownikach.
Bardzo ciekawymi działami są „Popularne” oraz „DIY” (Do It Yourself). W tym drugim właśnie, znajdziemy pomysły, które bardzo często są sfotografowane krok po kroku, jak powinny przebiegać fazy naszego projektu/posiłku/makijażu itd. Na Pinterest można tworzyć swoje własne tablice inspiracji „przypinając” zdjęcia od innych użytkowników lub wgrywając własne z komputera, telefonu czy tabletu. Korzystając właśnie z Pinterest chciałam Wam pokazać kilka pięknych dekoracji, których głównym bohaterem będzie wspomniana przeze mnie dynia. Pamiętajcie, że dynia to nie tylko straszydło, które stoi na zewnątrz domu to również elegancka dekoracja, która będzie cieszyła oko w domu.  Zatem, jak to się mówi, Happy Halloween :)

Napisała Agnieszka     





6 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na udekorowanie dyni! Zapraszam do mnie http://stylishlenses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej miejscowości dzieciaki chodzą od kilku lat ;-)
      Ewa

      Usuń
    2. Kurcze coś nacisnęłam przez przypadek i usunęłam komentarz. Bardzo przepraszam :(

      Usuń
  3. Przepiękne te dynie! Nigdy bym nie wpadła na pomysł malowania, zawsze patrzyłam na nie pod kątem wycinania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne dynie, właśnie też żałuję, że nie wpadłam na takie pomysły:)

    OdpowiedzUsuń