niedziela, 28 lutego 2016

An Evening with the Stars



Dziś ta noc! Dziś wielka Oscarowa noc! Jeszcze nie zdecydowałam czy będę oglądać, ale mam zamiar kibicować Leonardo DiCaprio i to z całych sił. Może nie jestem jego fanką, ale uważam, że statuetka mu się należy. Nie chciałabym, aby przeszedł do historii, jako aktor, który był najczęściej nominowany i tylko nominowany. Czy Leonardo zasługuje na Oscara? Tak! Dlatego dzisiaj oglądamy cokolwiek z jego udziałem. Musimy wysłać mu dobre fluidy! Ja mam zamiar obejrzeć „Złap mnie, jeśli potrafisz”, a wy, co wybierzecie?

8 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo trzymam kciuki za Leo, zasłużył na niejedną już statuetkę. A film Zjawa to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie powinien go dostać w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak. Kibicowanie i pozytywne fluidy przyniosły skutek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Fani Leo mogą się cieszyć, bo ich ulubieniec w końcu otrzymał upragnioną statuetkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało sięzasłużył, Zjawa jest genialna :) i przy okazji Sam Smith zgarną statuetkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Złap mnie..." jest ekstra, ale moim ulubieńcem jest "Shutter Island" i świeża "Zjawa" ;)

    No i oczywiście gratki dla Leo!

    OdpowiedzUsuń