piątek, 5 lutego 2016

Living room Colors




Ostatnio na swojego Facebooka wrzuciłam zdjęcie różowej kanapy z mojego ukochanego Pinteresta i kilkoro z was uznało, że jest świetna. Tak się akurat złożyło, że aktualnie w moim domu trwa batalia (batalia to w tym przypadku jak najbardziej trafne określenie) na temat zmian kolorów ścian, wymiany kanap itd. Zainspirowana wami i swoimi rodzicami zaczęłam szukać kanap we wspomnianym wyżej już Pintereście i trafiłam na bardzo odważne i nowoczesne stylizacje salonów. Co wy na to żeby kanapa o zdecydowanym kolorze była sama w sobie dekoracją? Brzmi trochę jak tzw. level hard, bo od razu większość z was zupełnie jak ja ma przed oczami te wszystkie designerskie „kanapy”, z którymi nie bardzo wiadomo, co zrobić. Patrzysz na taką i nie wiesz po pierwsze ani co to jest, ani do czego służy, ale zachwycasz się, bo pisali o tym w Vogue albo innym Glejmur (jak mówiła jedna z pań prowadzących zajęcia u mnie na uczelni) i chcesz wyjść na światowca (nie oszukuj się, jeśli ci się nie podoba to po prostu to powiedź). Czy zdecydowalibyście się na taki krok w swoich mieszkaniach? Dajcie znać w komentarzach ;)







17 komentarzy:

  1. stylizacja z kanapami warta przemyślenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo tego, że preferuje stonowane kolory mebli, pokazane przez Ciebie wnętrza wyjątkowo mi się podobają :)) Świetnie się prezentują! Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ślicznie mieszkasz :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak nie mieszkam, to są inspiracje ;). Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. W tych wnętrzach te kanapy prezentują się świetnie! U mnie by jednak nie pasowały, nie w każdym domu będą wyglądać dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne te kanapy :) uwielbiam mieszkania w takim stylu! Super przytulnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zimny, skandynawski styl, ale żywe kolory to również świetna opcja. Gdy będę miała już swoje wymarzone mieszkanko na pewno pojawi się ogromny dylemat jak je urządzić tak wiele różnych pomysłów mam w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preferuję wnętrza w stylu skandynawskim, chociaż te inspiracje również są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się taka wyrazista kanapa o ile ściany i inne dodatki są trochę przygaszone. Łatwo można przesadzić z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kanapa może upiększyć pomieszczenie, być sporych rozmiarów ozdobą salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są takie kolorowe kanapy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ta pomarańczowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kanapa w fajnym, nie neonowym kolorze według mnie wygląda bardzo fajnie :) Najbardziej spodobała mi się miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. granatowa i ta w kolorze pudrowego różu piękne jednak takie kolorki muszą pasować do całości :)

    OdpowiedzUsuń