piątek, 26 lutego 2016

Orange is the New Black



Orange is the New Black. Nie chodzi oczywiście o tytuł popularnego w Stanach Zjednoczonych serialu, ale o kolor sezonu 2016. O ile pamiętam pomarańczowy już był swego rodzaju hitem kilka lat temu, ale jak widać moda znowu zatoczyła koło. Czasami się zastanawiam czy projektanci są w stanie wymyślić jeszcze coś nowego, ale nie o tym, nie o tym. Któregoś pięknego słonecznego dnia w głowie mojej dzielnej fotografki narodził się pomysł abyśmy zrobiły kilka fotek nad stawem, bo jak sama stwierdziła „będzie ładny plener”. Nie zastanawiając się zbyt długo (ani nawet nie myśląc o obowiązujących trendach) wybrałam jedną z moich ulubionych poręcznych torebek i wrzuciłam do niej telefon zapominając o okularach… Bawiłyśmy się tak dobrze, (mimo, że nad wodą bardzo wiało), że zrobiłyśmy mnóstwo zdjęć, które nadają się na dwa lub więcej wpisów. Moje pytanie do was jest następujące:, na jaki kolor stawiacie w tym sezonie i czy miłość do niego przedstawiacie w dodatkach czy może stawiacie na total look?





Swoją pomarańczową torebkę kupiłam kilka lat temu H&M i jestem szczęśliwa, że jej się nie pozbyłam, chociaż miałam taki zamiar. 
 

Follow my blog with Bloglovin

10 komentarzy:

  1. Torebka w tej stylizacji super! Chociaż nie przepadam za kolorem pomarańczowym, wolę stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, cudowny klimat :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie pomarańcz nie do końca przemawia, na wiosnę stawiam raczej na jasny róż :) Głównie w dodatkach i biżuterii. Pozdrowienia :) P.S. Piękne i klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie fascynują odcienie tego pomarańczu w tym sezonie,jak musztarda czy w ogóle żółty :) niestety prawda jest taka ,że kiedy nie ma słońca,nawet żółty sweter nie pomoże. Czekam więc na wiosnę z większymi szaleństwami:) Torebka bardzo ładna i na pewno będzie też modna za rok-taki mamy klimat:D

    OdpowiedzUsuń
  5. pomarańcz jest trudny w noszeniu, ale odpowiednio dobrany dobrze wygląda;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia masz cudowne :O I pościk też!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny płaszczyk i torebka pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna i wygodna:) a sesja musiała być fajna i zabawna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie komponuje sie pomarancz z takim bronzem. Bede musiala wyprobowac na sobie!

    Pozdrawiam i obserwuje z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój nie zawodny look to zawsze czerń, biel, złoto w dodatkach

    OdpowiedzUsuń