piątek, 19 lutego 2016

What's in for SS/16



Rozpoczęły się tygodnie mody, dlatego chciałabym przedstawić wam 4 główne trendów, które będziemy nosić wiosną i latem tego roku. Oto moje propozycje, które wypatrzyłam na wybiegach (oczywiście nie osobiście, a szkoda ;))
1.Szerokie pasy. Ogólnie uwielbiam takie wzory jak paski czy kropki w wersji cienkiej lub szerokiej, małej czy dużej. Generalnie jest to wzór, który należy do tych ponadczasowych, więc siało możecie w niego zainwestować, ponieważ nigdy się nie zestarzeje.
2.Cekiny. Kto powiedział, że cekiny nadają się tylko na imprezę karnawałową? Już wyobrażam sobie, jaki złote cekiny będą odbijały światło słoneczne (idzie i świeci;))
3.Romantyczne sukienki. Nie jestem fanką sukienek, ale te w stylu romantycznym bardzo przypadły mi do gustu, są lekkie i zwiewne idealne na nasze gorące lata.
4.Kwiaty. Wiosna, lato? Kto by się spodziewał, że modne będą kwiaty? No cóż chyba wszyscy. Kwiaty to kolejny ponadczasowy wzór, który jest „modny”, co roku. To również wygodny trend, ponieważ jeśli macie coś kwiatowego w swojej szafie to już jesteście na czasie;)

Na dzisiaj to wszystko, które trendy z pokazów spodobały wam się najbardziej?

6 komentarzy:

  1. Zwiewne sukienki i paski są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje :) zwiewna sukienka najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paski, jakoś ciągnie mnie do nich :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiewne sukienki i zwiewne tuniki są piękne, sensualne i seksualne ale to co mnie urzekło w ostatnich latach najbardziej to geometria: geometryczne wzory i również geometryczne wycięcia w tkaninach. Z tych czterech propozycji zdecydowanie cieszę się że cekiny wchodzą do łask jeśli chodzi o codzienny look, bo sama posiadam kilka świecących się rzeczy których do tej pory nie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię motyw pasków i kwiatków, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń