wtorek, 2 lutego 2016

Last Month

                                                            (Tak stoję na swojej szafce nocnej) 

Postanowiłam wprowadzić jeszcze jeden wpis tematyczny mianowicie podsumowanie miesiąca w zdjęciach, takie moje własne „last month”. Będę dzielić się z wami fotografiami, które nie trafiły na bloga (niektóre pojawiły się na moim profilu na FB i Instagramie, ale nie wszystkie). Już kiedyś wam pisałam, że nie jestem idealną modelką, dlatego, niektóre zdjęcia są zwariowane. Mam nadzieję, że wam się spodoba ten pomysł! 
                                                       (Naprawdę nie potrafię być tak zupełnie serio)
(Nie odżywam się też zdrowo: Zestaw powiększony, lody, piernik (sama upiekłam), galaretka z bitą śmietaną)
                     (Zima przyszła do nas na chwilę, ale mojemu psu Boryskowi nie bardzo się podobała)
                                  (Jedno w drodze na Aleję projektantów, a reszta z domowej sielanki)
 (Przysięgam, że nie kupowałam w tym miesiącu zbyt wiele ;) zwróćcie uwagę co pokazuje manekin na ostatnim zdjęciu: taka niespodzianka czekała na klientów w jednym z wrocławskich sklepów marki Stradivarius)

Teraz zaczynam kompletowanie zdjęć na luty ;)

11 komentarzy:

  1. ale narobiłaś mi ochoty na piernika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mix nawet przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tshirt z napisem -> super :) musiałabym taki nosić cały czas hehe.

    _______________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  4. haha manekin mnie rozwalił:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na nową formę wpisów :)
    manekin rzeczywiście wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecia ;)
    fajny pomysł
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywny miesiąc widzę :)
    A tam, zdrowe odżywianie jest przereklamowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super seria wpisów:) Ale mam ochotę na piernik<3

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis podsumowanie plecionka -jedzonko i ubranko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. mm lodziki z maka - najlepsze ! <3

    OdpowiedzUsuń