wtorek, 16 lutego 2016

#OnTheRoad



Dla niektórych ferie się skończyły i zaczął się nowy semestr na uczelni(lub szkoły). Jak dobrze wiecie, (bo śledzicie mojego FB, jeśli nie to zachęcam klik!) Jestem studentką weekendową i dojeżdżam na uczelnie różnymi środkami lokomocji. Nie przepadam za tym, ale pewnego razu postanowiłam wykorzystać czas oczekiwania na pociąg i tak oto powstała „sesja zdjęciowa” na dworcu we Wrocławiu:). A wy jak tam moje drogie? Już po feriach czy jeszcze przed?



 Szal: H&M
Płaszcz: Reserved
Torba: H&M
Spodnie: Atmosphere

8 komentarzy:

  1. Dworzec wygląda jak gdzieś za granicą, nie w Polsce :) Nigdy nie byłam we Wrocławiu. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i piękny kolor szala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, ile książek na jednym ze zdjęć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki to ekspozycja czy wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest najpiękniejszy dworzec w Polsce!:D

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://www.moniquerehmus.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo znajome widoki :) mam sentyment do Wrocławia, choć do dworca to nie koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze mam do zaliczenie jeden egzamin ;) i niestety zaraz po sesji zaczyam nowy semestr więc ferii nie będzie w tym roku

    OdpowiedzUsuń