wtorek, 8 marca 2016

Rose Quartz



Poszukując inspiracji na następny wpis natchnęłam się na bardzo ciekawy francuski dokument pt. „Tworzyć Trendy”. Jak sam tytuł wskazuje opowiada o tym w jaki sposób rodzą się trendy oczywiście nie tylko w modzie. W filmie jest poruszana tematyka szeroko rozumianej sztuki, kolorów czy kształtów. Twórcy starają się wyjaśnić, czym są i jak powstają trendy. Nie będę wam zdradzać więcej, polecam abyście obejrzeli dokument we wysłanym zakresie. „Tworzyć Trendy” natchnęło mnie do stworzenia serii inspirujących (mam nadzieję) was wpisów na temat „kolorów sezonu”. Od dzisiaj przez kolejne dziesięć tygodni będę przedstawiać wam jeden kolor z tegorocznej wiosennej palety PANTONE oraz jego zastosowanie we wnętrzach, akcesoriach czy modzie. Mam nadzieję, że ten pomysł przypadnie wam do gustu! Pierwszym kolorem jest obecny chyba już wszędzie „Rose Quartz”. Zamknijcie oczy i w komentarzach napiszcie jakie skojarzenia macie z tą barwą? Miłego dnia!






 Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinterest.com ;)

19 komentarzy:

  1. Świetne okulary i bardzo fajne lampy na ostatnim zdjęciu :) Skojarzenia.. hmm, przez etap cukierkowego różu przechodzi chyba każda dziewczyna, zdecydowanie mój pokój z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor jest piękny :) świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary są mega , szukam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor kojarzy mi się z delikatnością i romantycznością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pastelowe kolory a ten róż pasuje mi najbardziej :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten kolor, taka wiosenna barwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kolor na wiosnę, ja kojarzę go dosłownie z różowym kwarcem i biżuterią z tym kamieniem, którą chętnie będę nosić w nadchodzących miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te okulary wyglądają świetnie :) Na pewno dodadzą uroku każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten kolor, marzy mi się blog w takich barwach
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten kolor ;) mój nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy jest ten kolorek ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor trudny, bo trochę cukierkowy. Ubierać go mogą osoby które wiedzą jak, tak aby nie wyglądać tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest mega <3 cieszę się, że będzie go więcej na ulicy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post i świetne zdjęcia. :-) Bardzo podoba mi się ten kolor. :-) Chętnie będę tu częściej zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe inspiracje i ten kolor.... mój ulubiony! :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te okulary na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam! Najlepiej wygląda ten kolor na paznokciach, uwielbiam go jako odcień szminki, w swojej szafie ostatnio znalazłam miejsce na żakiet w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń