piątek, 11 marca 2016

Olivia P.



Olivia Palermo to amerykańska aktorka i modelka, którą można było oglądać w programie „The City” transmitowanym przez stację MTV. Zwróciła moją uwagę nie tylko, dlatego, że wykreowała siebie, jako czarny charakter tego programu/opery mydlanej (cokolwiek to było), ale przede wszystkim, dlatego, że zawsze była świetnie ubrana. Na co dzień i od święta ubierała się w kreacje od topowych projektantów. Czy jej tego zazdrościłam? Oczywiście! Nadal zazdroszczę jej obcowania ze światem mody i zasiadania w pierwszych rzędach w czasie pokazów mody na całym świecie. Dzisiaj (z racji tego, że w moim prywatnym życiu trwa trochę szalony okres, w który mam nadzieję wtajemniczyć was niebawem) przygotowałam wam kilka stylizacji Olivii, które najbardziej przypadły mi do gustu. W komentarzach dajcie znać, która jest waszą ulubioną:) 








5 komentarzy:

  1. Styl z NY ? Tak mi się skojarzyło gdy zobaczyłam te ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ją i jej styl! Pamiętam kiedy będąc w Londynie, zobaczyłam ją pierwszy raz w telewizji. Miłość od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne stylizacje! <3 zainspirowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta z klasą!

    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń