wtorek, 22 marca 2016

Lauren Conrad "Style"



Cześć! Pamiętacie mój wpis na temat książki Kasi Tusk „Elementarz stylu”? Ostatnio trafiła do mnie książka Lauren Conrad „Style”, którą mam wrażenie inspirowała się Kasia. Kariera Lauren Conrad rozpoczęła się w serialu MTV, ale to jej nie wystarczyło chciała czegoś więcej, założyła stronę internetową, wypuściła swoją linię odzieżową i zaczęła pisać książki. Zaczęło się o noweli na temat życia w hrabstwie Orange, zabrała się za poradniki o urodzie i stylu. Książka „Style” uczy młode dziewczyny chyba wszystkiego, co chciałyby wiedzieć na temat kreowania swojego wizerunku zaczynając od kompletowania szafy, łączenia ze sobą różnych elementów garderoby, po rady typu jak dobrać odpowiednie buty albo torebkę poprzez triki makijażowe (dokładnie opisuje, jakie wybierać podkłady, jaki pędzel, do czego służy itd.), a nawet jak się uczesać żeby wyglądać szykownie. Książka jest pisana w języku angielskim, ale jest naprawdę świetna polecam gorąco!




Sweterek: Reserved
Spodnie: H&M
Okulary: Sinsay ;)

10 komentarzy:

  1. mi osobiście znudziły się te książki typu ,,poradniki modwe'' bo często to powielające się streści, czy ta czymś szczególnym się wyróżniania?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba raczej książka nie jest w moim stylu, ale wierzę, że jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. książka nie moich klimatów :) ale co kto lubi:) gdzie masz gadżet do obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem lubię takie niezobowiązujące, lekkie pozycje, w wolnym czasie chętnie sięgnę po tę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie ją przeczytam, przy okazji sprawdzę mój angielski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam słabość do paseczków i ten sweterek dla mnie jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musi być ciekawa ta książka chętnie bym ją widziała w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o tego typu książki, to wolę bardziej makijażowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że duża ta Twoja kolekcja książek :))

    OdpowiedzUsuń