wtorek, 24 listopada 2015

"Elementarz Stylu"



Do napisania recenzji „Elementarza Stylu” autorstwa Katarzyny Tusk, autorki bloga Make Life Easier, zabierałam się już od jakiegoś czasu, ale zawsze coś podpowiadało mi, że to nie jest jeszcze odpowiedni moment. Tak, wiem, że premiera książki miała miejsce w październiku, ale mimo wszystko mam nadzieję, że nie każda z Was jeszcze ją przeczytała i zainteresuje Was moja krótka recenzja.
Osobiście miałam przyjemność poznać Kasię, która przyjechała na spotkanie autorskie do Wrocławskiej Renomy 27- go października. Autorka nie ma nic z gwizdy czy celebrytki. Jest bardzo ciepłą i uprzejmą osobą. Mimo sporej kolejki fanów, chętnych do autografów i zdjęć, z każdym starała się zamienić chociaż kilka słów.
Zatem, żeby nie odbierać Wam radości czytania, opiszę pokrótce „Elementarz Stylu”. Książka ma charakter raczej poradnikowy, autorka radzi, między innymi, jak zorganizować swoją szafę, jakie wybierać tkaniny, na co warto wydać trochę więcej pieniędzy, a co możemy sobie odpuścić. Udziela cennych rad, jak dobierać kolory i jakich błędów nie popełniać, wybierając stroje na różne okazje. Krótko mówiąc, jak się z organizować i jak  ubrać, aby się nie przebrać. Książka napisana jest prostym językiem. Kasia przytacza w niej różne historie, wzięte z życia swojego i swoich koleżanek. Wydana jest również w bardzo elegancki sposób - w płóciennej, twardej oprawie, opatrzona mnóstwem zdjęć autorki. Osobiście mogę polecić tę książkę tym w Was, które nie do końca radzą sobie ze swoją przestrzenią ubraniową. Z czystym sumieniem mogę polecić również ją tym, którzy nie mają pomysłu na prezent pod choinkę. Na pewno spodoba się siostrze, przyjaciółce czy dziewczynie!





Napisała Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Po Twoim zdjęciu na Fb czekałam na kilka słów o tej książce! I mam niedosyt... Ale zdjęcia z Kasią piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jakbyś hołd składała naszej kochanej Kasi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, organizator nie dał możliwości aby usiąść obok niej ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna recenzja. Nie powiem zachęciłaś mnie, ale cena trochę odstrasza :)

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę kilka razy zamierzałam kupić tę książkę, ale jakoś tak jestem sceptyczna co do porad modowych....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja ,fajnie ,że nie opisałaś wszystkiego ,co jest w książce ,bo swój egzemplarz dostanę dopiero pod choinkę .Nie mogę się doczekać .
    Pozdrawiam
    Ladycrazyloop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że interesujesz się modą i piszesz o tym na blogu :)

    OdpowiedzUsuń