piątek, 13 listopada 2015

W roli głównej - Kohl




Kochani, w tym sezonie stawiamy na podkreślenie dolnej linii rzęs. Poniżej moja propozycja. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
Po przygotowaniu powieki, poprzez nałożenie bazy pod cienie i jasnego, beżowego cienia (Inglot 353), zaczynamy od podkreślenia linii wodnej. Użyłam czarnej kredki Kohl Inglot 01. Następnie roztarłam szarym cieniem Inglot 387. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam różowy cień Inglot 319, w wewnętrznym kąciku limonkowy Inglot 133 oraz srebrny Inglot 151, kolejno brązowy Inglot Rainbow 112 i czarny 63. Całość zamknęłam jasnobrązowym cieniem Inglot 461. 


Na górnej linii rzęs zrobiłam kreskę tym samym czarnym cieniem, którego użyłam w kąciku. Na koniec mocno wytuszowałam rzęsy maskarą Maxfactor 2000 calorie, brwi zaznaczyłam cieniem do brwi Inglot 567, a usta musnęłam błyszczykiem Bourjois 51. 


Twarz ujednoliciłam podkładem Diorskin forever 10, pod oczy nałożyłam korektor rozświetlający L’oreal 02, wykończyłam pudrem Inglot HD 403. Do konturowania użyłam pudru HD 505, rozświetlacza The Balm Mary-Lou Manizer oraz różu do policzków Dior 001. 





Napisała Natalia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz