wtorek, 3 listopada 2015

Strój dnia



Korzystając z okazji, że jesienna pogoda jest przyjemna, powinnyśmy cieszyć nią, póki sroga zima nie zapuka do drzwi. Szczególnie zachwycają mnie barwy, jakie towarzyszą tej porze roku, dlatego wpadłam na pomysł, aby przygotować dla Was jesienną stylizację. Głównym bohaterem jest poncho. W tym sezonie, chyba w każdym magazynie mody czy sieciówce, można było je znaleźć dla siebie. W moim przypadku poncho, które było inspiracją do dzisiejszej stylizacji, znalazła moja mama w second-handzie, za, dosłownie, kilka złotych. Przyznam, że na początku nie byłam do niego przekonana, ale po dłuższym zastanowieniu postanowiłam zestawić je z torbą w stylu boho, którą kupiłam w H&M tego lata oraz z okularami przeciwsłonecznymi. Całość prezentuje się dość ciekawie na tle jesiennych liści, oświetlanych listopadowym słońcem.
Przy okazji chciałam wam podziękować za odwiedziny na blogu i każdy komentarz. Miłego dnia!
 

Napisała Agnieszka

4 komentarze:

  1. Piękna torebka! <3
    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie. NOWY POST! :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna peleryna i ładne zdjęcia ;-) pozdrawiam
    www.houseofmouse.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. super jesienny klimacik! :)
    fashionistky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń