wtorek, 8 grudnia 2015

Prezenty dla Niej


W zeszłym tygodniu pojawił się post pt. „Prezenty dla Niego”, ktoś z was prosił o takie samo zestawienie tyle, że w wersji damskiej, zatem czym prędzej spieszę z pomocą :). Oczywiście taki wpis był z góry planowany, ale cieszę się, że pojawiła się sugestia dotycząca posta. Jeśli w przyszłości będziecie miały jeszcze jakieś sugestie dotyczące wpisów czy samego bloga piszcie o nich w komentarzach, a ja postaram się coś przygotować. Wracając do propozycji prezentów „dla Niej”, sprawa w cale nie jest taka prosta jakby się wydawało. Same dobrze wiemy, że każda z nas jest inna, nic odkrywczego! Jedna marzy np. o torebce od Chanel, a druga o własnoręcznie upieczonych przez najbliższych pierniczkach, trzecia natomiast o ramce ze zdjęciem z wyjątkowo udanego wypadu z przyjaciółmi. Trochę skrajne te przykłady, ale takie właśnie jesteśmy. Osobiście ucieszyłabym się, np. z nowego etui na telefon, ciepłych kapci i czy fajnego kubka termicznego lub czegoś równie praktycznego. Owszem mam też całą listę wymarzonych prezentów, ale nie wiem czy Blogspot po takim poście nie wprowadziłby ograniczonej liczby znaków w postach ;). Przechodząc, zatem do sedna… Pod spodem przygotowałam trzy zestawy ubraniowo-podarunkowe, z których możecie skorzystać wybierając prezenty dla swoich mam, sióstr czy przyjaciółek. Być może, któraś z moich czytelniczek zaciągnie swojego chłopaka do monitora komputera i delikatnie zasugeruje (lub wskaże palcem), czego oczekuje w tym roku. Mam nadzieję, że wam się spodobają :)

      Coś dla domatorki, która uwielbia klimatyczne wieczory przy świecach i kominku (cała ja ;))


          Zestaw dla klasycznej elegantki (osobiście najbardziej podoba mi się torebka i kapelusz)

       Myślę, że rzeczy z tego zestawu przydałby się każdej z nas, a przynajmniej chociaż jedna ;)

Jeśli naprawdę nie macie pomysłu na prezent to bardzo dobrym rozwiązaniem jest Karta Podarunkowa. Aktualnie zdecydowana większość sklepów (nie tylko tych z ubraniami) oferuje takie karty na określone kwoty. Obdarowujecie najbliższą osobę, a ona sama decyduje co podoba jej się najbardziej, wtedy na pewno unikniecie wpadki z nietrafionym prezentem.


Napisała Agnieszka



12 komentarzy:

  1. W pierwszym zestawie zakochałam się w reniferkach i chirurgach. Drugi zauroczył mnie tak jak Ciebie Droga Agnieszko torebką i tu mała różnica, bo za taki sweterek dałabym wszystko ! <3 a z trzeciego powalily mnie kapciuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie trafiłaś z tym postem! Akurat jestem w trakcie robienia prezentów, świątecznych ale i urodzinowych dla koleżanek. Urodziny tuż, tuż, a pomysłów brak ;-/

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadką z MAC'a nie pogardziłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuje się pod pierwszym zestawem 100% domator <3 ale dla przyjaciółki juz raczej będą książki, a dla mamy kalendarzyk, bo nie ogarnęła, że się kupuje go w październiku :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw nr. 2 to cała ja! Chociaż zestawem dla śpioszka tez bym nie pogardziła ;) dziękuję za komentarz, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie-są " prezenty dla niej" brawo.Będę śledził

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi zestaw jest moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, I love it! Have a nice day, sweetie!
    Party dresses by Nazz Collection on my last post HERE!

    •♥• Mary María Style •♥•

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo spodobał mi się zestaw numer jeden może dlatego że uwielbiam wieczory spędzone z mężczyzną moich marzeń podczas kolacji przy świecach. Zainspirowałaś mnie może jeszcze przed świętami uda mi się ustrzelić jakaś promocję na podobną kreację w shoppingu w Wielkiej Brytanii. pozdrawiam z deszczowych wysp Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Usuń