piątek, 4 grudnia 2015

"Vogue: The Covers"


Cudownie jest dostawać prezenty, szczególnie wtedy kiedy są one trafione. Ostatnio do moich drzwi zapukał listonosz i wręczył mi kartonowe pudełko, zupełnie nie spodziewałam się przesyłki. Niestety nie odpowiedział na moje pytanie „A co to?” (wiem, że nie znał zawartości paczki). Pospiesznie zabrałam się do rozpakowywania. Po przedarciu się przez warstwy taśmy klejącej i kartonu moim oczom ukazał się skarb nad skarbami album „Vogue: The Covers” Hamisha Bowlsa i Dodiego Kazanjina. Album jest zbiorem ponad 300 okładek legendarnego amerykańskiego  magazynu Vogue począwszy od roku 1892. Strona po stronie można obserwować jak bardzo zmieniały się trendy w modzie i fotografii na przestrzeni lat. Jako fanka i każdej edycji Vogue cieszę się podwójnie ponieważ do albumu było dołączone pięć kolekcjonerskich okładek, które można np. powiesić na ścianie. Przyznam szczerze, że nie ma tam mojej ulubionej ale i tak bardzo się cieszę swoją nową pozycją w modowej biblioteczce :). Przy okazji albumu powstała „sesja”, przy której bawiłam się fantastycznie wszystko dzięki moim kochanym dziewczynom, Pauli i Kasi, które wspierają mnie we wszelkich inicjatywach. Mam nadzieję, że efekty naszej pracy również i Wam się spodobają.   

 

 




Sweterek pochodzi z nowej kolekcji Reserved, a spodnie ze starej kolekcji Atmosphere 




 Napisała Agnieszka





7 komentarzy:

  1. Fajnie fajnie. Powodzenia w dalszych publikacjach będę śledził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę albumu :-)
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moda nie jest jednym z moich nurtów zainteresowań, zdecydowanie wolę makijaż, ale przyznam, że taka książka to wartościowy nabytek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, szczególnie to ostatnie ❤ do mnie jedzie książka "historia mody". Więcej w nich zdjęć do oglądania niż tekstu i treści, ale i tak sprawiają niesamowita przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny prezent, najwazniejsze ze trafiony ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie dostać taki prezent :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń