wtorek, 1 grudnia 2015

Pomysły na prezent dla Niego




Nastał grudzień. O kurcze faktycznie mamy już grudzień! Zaczyna się prawdziwa świąteczna gorączka. Wiem, media przypominają nam o tym już od początku listopada, ale dopiero teraz możemy zacząć…panikować? Nie absolutnie nie! O czym powinnyśmy pomyśleć właśnie teraz?        O sprzątaniu? To też, ale może lepiej skupmy się na czymś przyjemniejszym, czyli na prezentach!     W dzisiejszym poście chciałabym wam zaproponować kilka pomysłów na prezenty dla swojej drugiej połówki, którymi możecie się zainspirować. Ktoś mógłby się zapytać: A co jeśli jestem singielką? Otóż te propozycje na pewno przypadną do gustu również bratu, najlepszemu przyjacielowi, a może nawet i tacie. Im dłużej patrzę na przygotowane przez siebie zestawy tym więcej rzeczy bym wybrała dla siebie :). A wam, co podoba się najbardziej? Może macie swoje pomysły, piszcie w komentarzach!  

 Jeśli wasz, chłopak (brat, przyjaciel itd.) jest fanem komiksów i innych tego typu rzeczy na pewno wybrałby sobie coś z tego zestawu dla siebie.

Jeśli jest fanem miejskiego stylu (ale wciąż pozostaje chłopcem) spodoba mu się zestaw numer dwa.

Trzeci zestaw, to zestaw dla prawdziwego eleganta (czyli mojego ideału).



Napisała Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Święta, prezenty, oj to jest to co lubię - fajne propozycje na prezenty pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram z każdego po trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również planuję post prezentowy, mam nadzieję, że będzie równie dobry jak ten ;) póki co nie muszę przechodzić takich dylematów, ale mam nadzieję, że mój przyszły ukochany będzie łatwy do rozgryzienia podczas świątecznych zakupów ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci zestaw wygrywa :) Kocham styl elegancki :) David Gandy <3
    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla niego O.K. A dla niej ? Poczekam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy laptop by się przydał. Przynajmniej nie byłoby kolejki ;-)

    OdpowiedzUsuń