piątek, 18 marca 2016

Get a Job!



Przez ostatnie kilka miesięcy miałam bardzo dużo wolnego czasu (nie pracowałam) i na początku, kiedy miałam dodatkowe zajęcia, (czyli kurs na prawo jazdy, którego nie zdałam, ale wciąż w siebie wierzę czy założenie bloga) czas płynął dość szybko i nawet przyjemnie. Miałam wrażenie, że siedzenie w domu to naprawdę super sprawa. W końcu miałam czas na nadrobienie zaległości w czytaniu, oglądaniu filmów, stworzenie nowych nawyków pielęgnacyjnych czy eksperymenty w kuchni. Z biegiem czasu, kiedy telefon nie dzwonił w odpowiedzi na moje CV to moje poznawanie siebie na nowo zaczęło mi doskwierać. Najgorsze było to, że moje oszczędności się skończyły i nie mogłam sobie pozwolić na to czy na tamto (kosmetyki i inne rzeczy). Owszem dorabiałam sobie, kiedy była okazja, ale wszystkie pieniądze szły na dojazdy na uczelnie (nie mam już zniżek na bilety komunikacyjne). Chcę żeby to było jasne, nie jestem osobą, która ma bogatego chłopaka, który mnie sponsoruje i nie uśmiechało mi się też prosić o pieniądze rodziców (to mega słabe). Muszę przyznać, że dopiero teraz po Nowym Roku odczułam brak swojej niezależności finansowej i chyba nigdy nie czułam się gorzej, mam nadzieje, że już nigdy mnie to nie spotka (tak wiem w życiu bywa różnie). Póki, co nie mogę powiedzieć nic więcej, ale być może niedługo wszystko wróci do normy. Pytanie do was: Czy kiedykolwiek byliście w sytuacji, w której straciliście swoją niezależność?



7 komentarzy:

  1. Też poruszałam u siebie ten temat. Bezrobocie na początku jest fajne, później robi się gorzej, zgadzam się w pełni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból ;-/ Siedzenie w domu tylko na początku jest fajne... Dobrze, że to już za mną.

      Usuń
  2. Mm, doskonale wiem o czym mówisz. Mój portfel też kwiczy z rozpaczy, a telefon milczy jak zaklęty. Ciężkie czasy nastały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenistwo jest najpiękniejsze po tygodniu ciężkiej pracy, z czasem nie robisz nic, bo nie masz pieniędzy na nic. Powodzenia w zapełnianiu portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawko zdasz kochana! trzymam kciuki:) i życzę powodzenia!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem co czujesz,fajnie posiedzieć sobie w domu . Sama miałam przerwę w pracy prawie rok,bo nie mogłam pogodzić pracy z nauką. Praca daje poczucie niezależności. Powodzenia z prawkiem i pracą!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różne miałam sytuacje, ale zupełnie Cie rozumiem i trzymam kciuki za znalezienie pracy!

    OdpowiedzUsuń