piątek, 25 marca 2016

Happy Easter!



Kochani! Ostatnio stało się coś okropnego! Jakaś nieznana, ale okrutna persona próbowała włamać się na mojego maila i zaradny wujek Google postanowił zablokować moje konto w taki sposób, że próbując wejść na bloga pojawiał się komunikat „Blog został usunięty” (dostałam zawału). Naprawdę nie rozumiem jak można robić coś takiego, ale wszystko dało się odkręcić (na szczęście). Tak czy inaczej dzisiaj według mojego blogowego harmonogramu, (który mam w głowie) powinnam omówić kolejny kolor Pantone, ale biorąc pod uwagę fakt, iż nadchodzą święta chciałabym wam pokazać garść dekoracyjnych inspiracji związanych z Wielkanocą. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu (dajcie znać w komentarzach co spodobało wam się najbardziej) i korzystając z okazji chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych! Spędźcie ten czas w gronie najbliższych wam osób!  








 Zdjęcia pochodzą z Pinterest :)

2 komentarze:

  1. Fajne pomysły ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, ten zajączek z bazi super pomysł :)
    Traumatyczne przeżycie z zablokowaniem bloga, domyślam się co musiałaś czuć :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń