piątek, 8 kwietnia 2016

Stay Classy



W szafie mam pełno rzeczy, które tak naprawdę do siebie nie pasują. Dlaczego je kupiłam? Bo były na przecenie, bo wydawało mi się, że są super i ja będę w nich dobrze wyglądać (dopóki nie zobaczę się w tym w domu). Mam jednak w swojej szafie kilka rzeczy, które zawsze wyglądają dobrze i zawsze do siebie pasują. Beżowy trencz, czarne dżinsy, koszulka w paski a do tego czarne baletki zestaw idealny na prawie każdą okazję (a przy okazji bardzo wygodny). Jestem teraz na etapie „wymiany” swojej garderoby i już wiem, w którym kierunku teraz pójdę, koniec z eksperymentowaniem (już nie te lata ha ha ha). A wy, czym się kierujecie w doborze garderoby?




Trencz: Orsay
Koszulka: F&F
Spodnie: H&M
Baletki:No name
Torebka: H&M
Okulary: Sinsay 

11 komentarzy:

  1. musi być przede wszystkim wygodnie, warto mieć kilka uniwersalnych rzeczy które do wszystkiego pasują :) piękny płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka zawsze w modzie :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na tym samym etapie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz częściej wzrasta w człowieku świadomość zakupowa - przecenione, fajne ubrania tracą na rzecz klasyki :) Pasiasta bluzka i beżowy trencz to zawsze dobre rozwiązanie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Balerinek nie lubię, ale cała reszta wygląda super, lubię takie klasyczne zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepiej mieć mało w szafie, ale rzeczy tylko dobrej jakości, w których chodzimy wtedy zawsze mamy w co się ubrać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, klasyczny strój. To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czasem kupuję coś pod wpływem chwili, a potem leży w szafie, bo wcale tego nie zakładam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W szafie klasyczne kolory, chociaż mam sporo takich które kupiłam i czekają wciąż w szafie na ten swój dzień, czasem można zaszaleć z kolorami żeby nie było zbyt nudno i dodać jakiś element który wszystko rozjaśni :)

    OdpowiedzUsuń