wtorek, 12 kwietnia 2016

CHI



 Odkąd skończyłam piętnaście lat farbuję włosy (nie byłam tylko „czarna”), ale nigdy tak naprawdę nie potrafiłam porządnie o nie zadbać. Do tej pory ograniczam się jedynie do szamponu i odżywki (teraz pewnie wszystkie włosomaniaczki łapią się za głowy i lamentują jak mogę w ogóle się przyznawać do takich zbrodni?!) czasami używam maski rewitalizującej kolor i to by było na tyle. Ostatnio jednak dostałam od swojej fryzjerki olejek do włosów marki CHI, którą znałam jedynie z Internetu i muszę przyznać, że jestem zachwycona. Stosuję go jedynie do końcówek ponieważ obawiam się, że obciążył moje włosy i uzyskałabym efekt odwrotny do zamierzonego. Jak pisałam wcześniej zupełnie nie znam się na produktach do włosów, ale widziała, że marka CHI ma w swojej ofercie szampony, odżywki itp. Ważne pytanie do was: Czy używałyście czegoś tej marki i co ewentualnie możecie polecić?

3 komentarze:

  1. Zastanawiam się nad zakupem szamponu 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowałaś mnie tym olejkiem, ja ostatnio zaczęłam używać produltów do włosów ze sklepu zielarskiego :)

    OdpowiedzUsuń