niedziela, 21 lutego 2016

An Evening with the Stars



Jak mija niedziela? Nie macie pomysłu by tu obejrzeć? Już spieszę pomocą. Moją propozycją na dziś jest film, który teraz możecie obejrzeć wyłącznie w kinie chodzi o „Planetę Singli”. Fakt jest to, typowa komedia romantyczna, ale przy tym naprawdę można się pośmiać. Po obejrzeniu tej produkcji stwierdziłam, że to film o mnie (oczywiście tylko, niektóre sytuacje), poza tym naprawdę przyjemnie się ogląda. Po wyjściu z kina stwierdziłam, że to moja ulubiona polska komedia romantyczna. Po paśmie komedii śmiesznych na siłę w końcu polskim twórcom coś się udało.

2 komentarze:

  1. wiele słyszałam już opinii na temat tej komedii i muszę koniecznie się wyrbać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i nieźle się naśmiałam! Jedna z nielicznych komedii romantycznych, w dodatku polskich, która naprawdę się udała! :)

    OdpowiedzUsuń