sobota, 2 lipca 2016

Last month- June



Cześć kochani! Ojej, ojej, ale mnie tutaj długo nie było! Dzisiaj wracam (chociaż przydałoby mi się jeszcze trochę odpoczynku) bo ostatni egzamin już za mną (po wojażach zaliczony na 5!) i mam nadzieję, że wymyślę dla was jeszcze trochę wpisów, które będziecie mieli ochotę przeczytać i podzielić się swoimi refleksjami na ich temat. Wybaczcie, że piszę trochę chaotycznie, ale nadal jestem pod wrażeniem dzisiejszego dnia. Czerwiec poświęciłam głównie na naukę, ale było też przyjemnie i urodzinowo. Oto skrót tego co się działo w czerwcu. 

   Ten semestr dał mi się wyjątkowo we znaki, ale całe szczęście wszystko już za mną... chyba ;) 
Mimo, że nie przepadam za swoimi urodzinami to te były wyjątkowo udane ("Sekrety urody Koreanek" zacznę czytać już dziś;))
                                                     No i oczywiście jedzonko :D

Jak wam minął czerwiec?

1 komentarz:

  1. Wróciłaś! Witamy i czekamy na nowe posty!

    http://poranekzksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń