wtorek, 17 maja 2016

Just Black



Mimo, że zbliża się lato mnie jakoś ciągnie do czerni. Nie, nie jestem w żałobie nie mam depresji, ani nie przechodzę fascynacji EMO (cokolwiek to właściwie było). Lubię czerń za to, że zawsze się sprawdza (no prawie zawsze) i w odpowiednim zestawieniu wygląda po prostu super fashion! Oto kilka inspirujących outfitów w czarnym kolorze, które mam nadzieję, że wam się spodobają.






 Dajcie znać, czy lubicie czarny i która stylizacja podobała wam się najbardziej ;)

Zdjęcia oczywiście: Pinterest.com

5 komentarzy:

  1. Oho, wyczuwam źródło tego wpisu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. czerń rządzi i tyle, ja czarny kolor kocham i cały rok jest ze mną :) pierwsza stylizacja.. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się ostatnio skłaniam ku czerni ;-)

    http://poranekzksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerń, każda stylizacja mi się podoba i chętnie widziałabym ją na sobie :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń