wtorek, 3 maja 2016

Met Gala 2016



Kochani! Dzisiaj trochę później niż za zwykle i też znacznie krócej niż zazwyczaj. Mimo, że dzisiaj mam wolne to wciąż nie mam na nic czasu. Niestety, ale zazwyczaj wygrywa ze mną zmęczenie (mam nadzieję, że mi wybaczycie). Wczoraj odbyła się słynna nowojorska gala znana bardziej jako MET Gala. Najważniejsze na takich imprezach są oczywiście kreacje zaproszonych gości, a w szczególności pań. Zauważyłam, że tym razem królował połysk czyli srebro i jego pochodne (o ile można tak to nazwać). Wybrałam więc dla was najbardziej srebrne i przy okazji najciekawsze według mnie kreacje. Dajcie znać w komentarzach która podobała wam się najbardziej!








2 komentarze:

  1. Niektóre były bardzo fajne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu tematem przewodnim gali był "człowiek i maszyna" i pewnie stąd to wszechobecne srebro ;-)

    http://poranekzksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń