piątek, 27 maja 2016

Study time- sorry ;(



Kochani! Bardzo przepraszam was za to zaniedbanie, ale teraz mam bardzo dużo obowiązków. Zbliża się sesja i 90% mojego czasu pochłania teraz nauka, a jeszcze dochodzi praca i zwyczajne ludzkie zmęczenie. Ani ja, ani moja ukochana fotografka nie mamy teraz czasu na zdjęcia. Jakby tego było mało dopadło mnie ostatnio choróbsko i zamiast nadrabiać zaległości blogowe po prostu leżę w łóżku, kicham, prycham lub śpię. Wybaczcie mi to „porzucenie”. Bardziej udzielam się na swoim Facebooku i Instagramie. Ostatnio również zainteresowałam się Snapchatem (jeśli chcecie mnie obserwować to moja nazwa brzmi „aggiesangle”) od razu mówię, że jeszcze tego nie ogarniam i wciąż największą radość sprawiają mi modyfikacje twarzy, ale będzie mi bardzo miło jeśli mnie dodacie. Trzymacie się ciepło i nie dajcie się przeziębieniom!

2 komentarze:

  1. Zdrówka życzę i polamania długopisów w czasie sesji, trzymam kciuki. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj się zastanawiałam, co tu tak cicho ;-) Też jestem chora, więc łączę się z Tobą w bólu ;-)

    http://poranekzksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń