piątek, 6 maja 2016

Iris Apfel- style icon



Miałam tego nie robić, miałam nie pisać wpisów późno w nocy (bo przecież rano trzeba wstawać), ale brak tekstu lub pomysłu na tekst prześladuje mnie później przez resztę następnego dnia. O czym, a raczej o kim chciałabym dzisiaj napisać? Słyszeliście o Iris Apfel? To amerykańska businesswoman, filantrop i ikona mody, która na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła zwariowana staruszka, ale to ona projektowała wnętrza w Białym Domu i wciąż (mimo podeszłego wieku bo urodziła się w 1921 roku) prowadzi konsultacje na temat własnego stylu i innych jego aspektów. Dlaczego zdecydowałam się napisać o Iris? Dlatego, że już w ten poniedziałek tj. 9 maja o godz. 22: 05 na tvn7 będziemy mogli obejrzeć dokument na temat tej kolorowej postaci w świecie mody. Macie w planach obejrzeć ten dokument? Bo ja na pewno! 

3 komentarze:

  1. meeega kolorowa osoba .Nie mogę się nadziwić biżuterii ,którą ma na sobie na drugim zdjęciu.Robi wrażenie :) Odważna babeczka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzę na pewno, jeśli mój chłopak nie okupi telewizora :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie zapomnę, to obejrzę ;-)

    http://poranekzksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń