piątek, 22 stycznia 2016

Keep Warm



W ostatnim wpisie narzekałam, że nie lubię czapek całe szczęście nie powiem tego o szalikach i chustach, których mam tak wiele, że praktycznie wysypują się z szafy (oczywiście noszę tylko kilka swoich ulubionych, a reszta czeka na lepsze czasy). Naprawdę nie rozumiem tych dziewczyn, które nie noszą rajstop, ciepłych kurtek czy właśnie szalików wtedy, kiedy na zewnątrz jest -700 (wiem, że nie ma takich temperatur) ani tych, które noszą chusty latem, kiedy naprawdę jest bardzo ciepło wiem, że to fajnie wygląda, bo czasami taka chusta zastępuje biżuterię, ale za to, co nie wygląda fajnie? To jak pot cieknie nam po szyi. Dzisiaj chciałam zaproponować  wam kilka inspiracji z szalikami w roli głównej, mam nadzieję, że wam się spodobają. Trzymajcie się ciepło :) 







Follow my blog with Bloglovin

4 komentarze:

  1. Uwielbiam nosić obfite szale i kominy a wiosną kolorowe chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem przyjemne propozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń