wtorek, 12 stycznia 2016

Aleja Projektantów-Wrocław




Cześć, jak się macie? Ci, którzy obserwują mojego Facebooka wiedzą, że mam już nowy sprzęt, tych, których ominęła ta wiadomość informuję, że tym razem wybrałam mało skomplikowanego ASUSA, ale nie o tym chciałam pisać. W miniony weekend we wrocławskiej Alei Bielany odbyły się nowe weekendowe targi mody niezależnej „Aleja Projektantów”, jest to pomysł twórców Wrocław Fashion Meeting. Więcej o wydarzeniu możecie przeczytać tutaj!. Podczas targów można było (właściwie jeszcze można będzie, ponieważ wydarzenie będzie organizowane raz w miesiącu) kupić ubrania, obuwie, akcesoria( również dla dzieci) bezpośrednio od jej twórców. To, co zrobiło na mnie największe wrażenie, to biżuteria. Najbardziej przypadły mi do gustu propozycje fantastycznej projektantki biżuterii  pani Beaty Witosławskiej, które urzekają swoją delikatnością, kobiecością i uniwersalnością. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła sobie małej przyjemności. Jeśli będziecie we Wrocławiu koniecznie sprawdźcie czy w tym czasie nie odbywają się targi, ja na pewno jeszcze się wybiorę i kto wie, może się spotkamy? 



                                
                               A oto wspomniane już propozycje pani Beaty Witosławskiej


                                                    Uwielbiam ten naszyjnik :)

Follow my blog with Bloglovin

8 komentarzy:

  1. Biżuteria przepiękna masz rację. A jak cenowo takie cuda?

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie od 30 zł wzwyż, pani Beata była skłonna do negocjacji ;)

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się te "orientalne" wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak wspominałam w tekście, jest to biżuteria od pani Beaty Witosławskiej, wystarczy, ze klikniesz w jej imię i nazwisko, a link przekieruje Cię na jej Facebook :). Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. te wisory i bransoletki przepiękne :) Lubię taką biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są bransoletki od pani Beaty. Mam tak blisko na Bielany, jestem tam średnio 2 razy w tygodniu , a o tych targach dowiedziałam się od Ciebie :D może następnym razem uda mi się dotrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatna i ładna biżuteria :) delikatnie reklamujesz producentów, no i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń