wtorek, 19 stycznia 2016

Look of the Day



Naprawdę nie lubię czapek, ale kiedy na zewnątrz zrobiło się zimno (to było jeszcze zanim ponownie spadł śnieg) musiałam udać się na poszukiwania takiej, w której będę wyglądać w miarę normalnie. Z pomocą przyszedł mi Sinsay. Całe szczęście znalazłam czapkę, która kosztowała niecałe 15 zł (uwielbiam takie ceny) i tak narodził się pomysł na „sesję” zdjęciową w plenerze. Moje pozowanie ma mało wspólnego z profesjonalizmem i tylko moja pani fotograf (jest ją moja kuzynka Paula) wie jak trudno mnie ustawić żebym przestała się śmiać i wygłupiać. Mimo wszystko bawię się świetnie, ale bardziej lubię robić zdjęcia niż pozować ;)








Czapka:Sinsay
Płaszcz:Reserved
Szal:No name
Spodnie:Sinsay


Follow my blog with Bloglovin

8 komentarzy:

  1. Cieplutko i wygodnie - tak jak lubię. Super look! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice look dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka wygląda na bardzo ciepłą! Takie są teraz najlepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a to przedostatnie zdjęcie w iście magicznej scenerii :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie przepadam za czapkami, ale jest w nich tak cieplutko zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie za bardzo lubię nosić czapki, ale czasem trzeba się przełamać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszczyk! klasyka najlepsza

    OdpowiedzUsuń