piątek, 1 stycznia 2016

The Perfect Time for New Beginnings is Now



Szczęśliwego Nowego Roku! Kochani, ten nowy rok przyniósł duże zmiany. Ci , którzy czytali moje wpisy wnikliwie wiedzieli, że coś w trawie piszczy, że idą jakieś zmiany. Chyba jednak nikt nie spodziewała się, że zmiany będą aż tak kolosalne. Szok, prawda? Zmieniła się przede wszystkim nazwa i mam nadzieję, że teraz łatwiej będzie wam ją zapamiętać (zmiany nazwy jak się pewnie domyślacie obejmuje również Facebooka i Instagram). To czego możecie być pewni to to, że ja nadal będę dzieliła się z wami moimi spostrzeżeniami dotyczącymi świata (bardzo poważnie to zabrzmiało). Mam nadzieję, że zmiany przypadną wam do gustu, więc korzystając z okazji życzę wam abyśmy ten rok spędzili razem ;).




Follow my blog with Bloglovin

7 komentarzy:

  1. Brawo, domyślam się że rozpoczęłaś samodzielną "działalność" będę zaglądał. Powodzenia i wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i realizacji swoich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre zmiany. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, dużo radości w Nowym Roku, owocnego blogowania.
    Piękne, pozytywne zdjęcia. Zwłaszcza pierwsze mi się podoba, taki toast za Nowy Rok i zmiany na blogu:)Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń