wtorek, 5 stycznia 2016

Look of the Day- pogoda na kratę

Na dzisiaj planowałam zupełnie inny wpis, kiedy nagle pomyślałam „hej a co z koszulami w kratę?” i zmieniłam zdanie. Od jakiegoś czasu jestem fanką koszul w kratę, a sklepy dają mi możliwość rozwijania swojego zamiłowania, ponieważ oferują całą jej gamę kolorów i wzorów. Zauważyłam, że krata to wzór, który pojawia się w trendach właściwie bez przerwy. Pamiętacie moje zdjęcia w poncho z listopada? Nie? Możecie sobie je przypomnieć klikając tutaj. Koszule w kratę można nosić klasycznie z rozpiętym jednym guzikiem, pod swetrem zapiętą na ostatni guzik lub rozpiętą, jako np. narzutkę na koszulkę. Właściwie nie obowiązują żadne reguły. Nie przedłużając dzisiaj chciałabym pokazać wam moje trzy propozycje dotyczące noszenia koszuli w kratę, którą można nosić cały rok. Miłego dnia!



 Koszula: Reserved, Sweter: Terranova, Jeansy: Reserved


 Koszula: Mohito, Jeansy: Reserved


 Koszula: House, Top: House, Jeansy Reserved 



Follow my blog with Bloglovin

9 komentarzy:

  1. uwielbiam koszule w kratkę, mam całą kolekcję na kazdy dzień tygodnia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię paski jak i kratę ale przede wszystkim takie ciepłe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koszule :) Uwielbiam wszystkie w kratkę, w paski, gładkie, eleganckie, sportowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dopasowana kolekcja nawet Ci pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie lubiłam koszuli w kratę, aż pewnego dnia, spotkałam 'tą jedyną'. ;) bardzo fajne stylizacje! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomnialas mi o mojej koszuli, której nie miałam na sobie od pierwszego roku studiów :D Tobie naprawdę bardzo pasują, ja już się chyba w nich nie czuję. Coraz lepsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koszule, bardzo lubię te w kartę ale nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w koszulach :) ten pierwszy sweterek uroczy!

    OdpowiedzUsuń