piątek, 15 stycznia 2016

Workspace


Zawsze, kiedy oglądam jakiś film, w którym są piękne wnętrza od razu dostaję swego rodzaju kręćka. Otwieram wtedy swoją ulubioną stronę (Pinterest) i zaczynam szukać inspiracji do zmian w swoim domowym otoczeniu. Tak też stało się i tym razem po obejrzeniu filmu „Praktykant” z Robertem De Niro i Anne Hathaway. Film opowiada o siedemdziesięcioletnim wdowcu, który nie bardzo wie, co zrobić dalej ze swoim życiem i postanawia się zgłosić do programu staży dla seniorów. Przewrotny los postanawia, że trafia on do firmy, która prowadzi internetowy sklep z odzieżą i zostaje on praktykantem samej szefowej (Hathaway). Akcja filmu rozgrywa się przede w siedzibie firmy (i w cale nie rzucają się w oczy wszechobecne komputery z jabłuszkiem).  Całe szczęście nie jest to komedia pomyłek ani wymuszonych gagów, jest to raczej film na zimny wieczór pod kocykiem i herbatką, polecam z całego serca. Opowieść o praktykancie skłoniła mnie do poszukiwania inspiracji o wymarzonym miejscu do nauki i blogowania. Pinterest jak zwykle sprostał moim oczekiwaniom i podsunął mi klika pomysłów na „na miejsce pracy”. Dopiero teraz, kiedy widzę na blogu te wszystkie zdjęcia dotarło do mnie, że na biurkach również stoją komputery od Apple (nie, nie reklamuję ich) ;)











Follow my blog with Bloglovin

7 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam żeby moje miejsce do pracy wyglądało, hak te z Twojego postu. A gdy już zrobiłam sobie coś w tym stylu, złapałam się na tym ze pracuje sobie w różnych miejscach w domu, a tam niezwykle rzadko :D wybór inspiracji genialny. Mamy podobny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracji nigdy za wiele ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze miejsce, sama o takim marzę :) i całe mieszkanie w takim stylu to byłoby coś.
    A film muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne :) jak dla mnie to zdjęcie 3 najbardziej mój klimat !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedawno oglądałam ten film ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj takie inspiracje to ja mogę przeglądać godzinami, marzy mi się taki kącik :)

    OdpowiedzUsuń